ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES

ANÀLISI INTEGRAL D'EMPRESES. CLAUS PER A UNA REVISIÓ COMPLETA: DES DE L'ANÀLISI QUALITATIVA A L'ANÀLISI DE BA

Editorial:
BRESCA
Año de edición:
ISBN:
978-84-15735-57-1
Páginas:
260
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
Disponible en 8 días

19,95 €
Comprar

A través de l'anàlisi integral d'una empresa s'aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (les persones, l'estratègia, l'operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica).

D'aquesta forma podem diagnosticar les seves fortaleses i debilitats en temes com:

QUI?: l'empresari, l'equip directiu i les persones que formen part de l'empresa.

QUÈ fa l'empresa?: aspectes estratègics (sector, productes i serveis, competidors, barreres d'entrada, etc.)

COM ho fa l'empresa?: aspectes operatius (compres, innovació, producció, qualitat, logística, comercialització, servei postvenda, administració, etc.)

Aspectes economicofinancers: endeutament i capitalització, solvència a curt termini, fons de maniobra, gestió dels terminis de cobrament i pagament, gestió dels actius, capacitat de generar beneficis, creació de valor i rendibilitat, autofinançament, etc.
També s'exposen altres temes relacionats amb l'anàlisi d'empreses com:

Formulació d'estats comptables previsionals
Detecció de maquillatges
Anàlisi de grups d'empreses
Anàlisi des de la perspectiva d'entitats de crèdit i agències de rating
Anàlisi d'empreses cotitzades en borsa
Anàlisi internacional d'empreses

Aquest llibre exposa els conceptes precisos per a poder ananlitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur.

Per a clarificar els temes al màxim s'acompanyen més de vint casos pràctics resolts basats en empreses reals (Telepizza, El Corte Inglés, Enron, Fórum Filatélico, Parmalat, Inditex, Caprabo, Philips, Iberia, BonPreu, Eurodisney, SolMelià...).

Otros libros del autor

  • EMPRESES QUE MENTEIXEN
    Titulo del libro
    EMPRESES QUE MENTEIXEN
    AMAT SALAS, ORIOL
    Per prendre decisions de tipus financer, com pot ser la compra d'accions, la sol·licitud d'un préstec o l'avaluació ...
    Disponible en 8 días

    19,95 €

  • ANALISIS INTEGRAL DE EMPRESAS
    Titulo del libro
    ANALISIS INTEGRAL DE EMPRESAS
    AMAT SALAS, ORIOL
    A través del análisis integral de una empresa se consigue una visión clara de sus aspectos cualitativos (las persona...
    Descatalogado

    19,95 €

  • EMPRESAS QUE MIENTEN
    Titulo del libro
    EMPRESAS QUE MIENTEN
    AMAT SALAS, ORIOL
    Para tomar decisiones de tipo financiero, como puede serla compra de acciones, la solicitud de un préstamo o la eval...
    Disponible en 8 días

    19,95 €

  • RATIOS SECTORIALES
    Titulo del libro
    RATIOS SECTORIALES
    AMAT SALAS, ORIOL
    Esta edición de los Ratios Financieros Sectoriales es un instrumento de análisis para directivos de empresas, analis...
    Disponible en 8 días

    24,95 €