BENVOLGUDA

BENVOLGUDA. PREMI RAMON LLULL 2022

Editorial:
COLUMNA
Año de edición:
Materia
Narrativa
ISBN:
978-84-664-2882-8
Páginas:
232
Encuadernación:
Cartoné
Disponibilidad:
estoc disponible

20,90 €
Comprar

La Remei Duran és una dibuixant de prestigi que es considera una atractiva senyora de cinquanta i pocs anys, massa feliç esposa i mare. Una tarda, asseguda al seient del darrere del cotxe familiar, endevina, amb tota nitidesa, que el seu jove marit, violinista titular en una orquestra, s'enamorarà de la noia, violinista suplent, que els acompanya a casa per assajar i que seu al costat d'ell. Ells dos encara no ho saben. Ella, sí.
A partir d'aquesta certesa demolidora, la protagonista de la novel·la, una dona decidida acostumada des de la infància a lluitar per la supervivència, no té cap altra opció que adonar-se del que és envellir per dins assumint de cop la vulnerabilitat de l'amor matrimonial, la drogodependència de la maternitat, la caducitat de la vida artística.
A Benvolguda, Empar Moliner exhibeix el seu talent literari en un relat commovedor i inoblidable sobre l'amistat, el pas del temps, el perdó i la cruesa secreta, mai explicada i sempre suavitzada, del climateri.
Ara ja tinc la confirmació científica de l'estat volàtil en el qual m'he instal·lat l'últim any sense haver-ne parat esment. La caiguda d'estrògens combinada amb la intolerància a la lactosa i la pèrdua de visió de prop fan que em miri el món des d'unes lleugeres ales d'espiadimonis. Per això podré veure, amb tota nitidesa, que el meu home s'enamorarà d'aquella altra.

Otros libros del autor

  • DE QUÈ FUGES, QUI ET PERSEGUEIX?
    Titulo del libro
    DE QUÈ FUGES, QUI ET PERSEGUEIX?
    MOLINER, EMPAR
    Empar Moliner: escriptora, col·laboradora habitual dels mitjans catalans i, des de fa uns anys, entusiasta empedreïd...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    17,50 €

  • NO HI HA TERCERES PERSONES
    Titulo del libro
    NO HI HA TERCERES PERSONES
    MOLINER, EMPAR
    Disponible en 2/3 dias laborables

    16,00 €

  • NO HAY TERCERAS PERSONAS
    Titulo del libro
    NO HAY TERCERAS PERSONAS
    MOLINER, EMPAR
    Cronista aclamada de las necedades de la vida moderna, Empar Moliner ha ido construyendo una obra narrativa hilarant...
    Pendiente de confirmar

    16,00 €

  • TODO ESTO LO HAGO PORQUE TENGO MUCHO MIEDO
    Titulo del libro
    TODO ESTO LO HAGO PORQUE TENGO MUCHO MIEDO
    MOLINER, EMPAR
    Solo alguien con el instinto narrativo, la agilidad y el sentido del humor de Empar Moliner podía haber escrito un l...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    19,00 €

  • BUSCO SEÑOR PARA AMISTAD Y LO QUE SURJA
    Titulo del libro
    BUSCO SEÑOR PARA AMISTAD Y LO QUE SURJA
    MOLINER, EMPAR
    Si hay una virtud que sobresale, de entre las muchas que tiene Empar Moliner, es esa mirada irónica, distante pero t...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    12,00 €