EL SENTIT DE LA VIDA O LA VIDA SENTIDA

EL SENTIT DE LA VIDA O LA VIDA SENTIDA. UNA NOVA CONSCIENCIA PER A TEMPS D INCERTESA

Editorial:
GRANICA
Año de edición:
Materia
Psicologia
ISBN:
978-84-8358-078-3
Páginas:
208
Disponibilidad:
Disponible en 2/3 dias laborables

14,00 €
Comprar

Se m'acudeixen almenys dos motius pels quals estàs llegint aquesta contraportada. El primer és que estàs buscant. Potser no saps exactament què. Però intueixes que, darrere la nostra existència, s'hi ha d'amagar algun sentit; pretens aconseguir una vida significativa que valgui la pena viure. El segon motiu és que has deixat de trobar sentit a tot això. Que el patiment, la incertesa o la por et fan viure en un sensesentit.

Sigui quin sigui el motiu, el cas és que en el teu interior passen coses. Potser has descobert que la vida no és solament això que passa davant teu. És possible que hagis descobert dins teu alguna cosa molt gran. O probablement t'has adonat que hi ha alguna cosa que no rutlla si, després d'intentar-ho tot, la teva vida continua sent grisa, trista i, fins i tot, buida. Llavors potser ha arribat el moment de plantejar-se obertament el sentit de la vida, si més no, el de la teva vida.

I tot això té lloc en un món que proclama l'arribada d'una nova consciència, però sense saber exactament en què consisteix. Aquest llibre et pot ajudar en tot això. Et pot acompanyar reflexivament en el camí d'experimentar la vida. Pretén fer allò tan difícil de posar paraules a l'experiència i ordenar processos. Per això els llibres tenen sentit: no per viure, sinó per reflexionar sobre el que s'ha viscut.

Otros libros del autor

  • NI M' EXPLICO, NI M'ENTENS
    Titulo del libro
    NI M' EXPLICO, NI M'ENTENS
    GUIX, XAVIER
    Una guia amena, realista i profundament útil per a dominar la comunicació interpersonal i evitar el conflicte amb el...
    estoc disponible

    18,90 €

  • EL PROBLEMA DE SER MASSA BO
    Titulo del libro
    EL PROBLEMA DE SER MASSA BO
    GUIX, XAVIER
    Un manual de psicologia per als que confonen ser una persona bona amb deixar de ser un mateix, no generar cap confli...
    estoc disponible

    19,90 €

  • QUERER ES PODER
    Titulo del libro
    QUERER ES PODER
    GUIX, XAVIER
    Pendiente de confirmar

    16,50 €

  • EL PROBLEMA DE SER DEMASIADO BUENO
    Titulo del libro
    EL PROBLEMA DE SER DEMASIADO BUENO
    GUIX, XAVIER
    Un manual de psicología para los que confunden ser una persona buena con dejar de ser uno mismo, no generar ningún c...
    estoc disponible

    19,90 €

  • LA LEY DEL REFLEJO
    Titulo del libro
    LA LEY DEL REFLEJO
    GUIX, XAVIER
    El autoengaño es una trampa que nos aleja de la verdad sobre nosotros mismos. Quizá la versión más popular de los me...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    17,99 €