FILLS DEL FEBRER

FILLS DEL FEBRER

Editorial:
UNIVERS
Año de edición:
Materia
Novela negra
ISBN:
978-84-17868-25-3
Páginas:
312
Encuadernación:
Bolsillo
Disponibilidad:
Disponible en 2/3 dias laborables

19,90 €
Comprar

Grans personalitats de la ciutat de Glasgow mortes de la manera més brutal i, com a única pista, una paraula gravada als seus pits sense vida. Bandes rivals que lluiten per aconseguir el control del submon criminal. I cooper, el millor amic de la infantesa de l'inspector Harry McCoy, enmig de tot aquest entramat.

Res no s'atura i, mentre McCoy està convalescent després del violent i sagnant desenllaç del seu últim cas, el que ha passat a la història amb el nom de Gener de Sang, han arribat a Glasgow drogues noves que han portat una nova classe de violència a una ciutat ja devastada per la penúria. La llei del carrer està canviant ràpidament i tothom es posiciona. Harry McCoy, una víctima més d'aquesta nova realitat, haurà de perseguir un assassí que no s'aturarà fins a veure complerta la seva missió. Mentre intenta trobar l'error que l'ajudi a resoldre el cas, McCoy haurà de fer front als dimonis del passat, que tornen per torturar-lo, i per reclamar venjança. Una venjança que, si es confirma, pot arribar a canviar-li la vida.

Un retrat de la Glasgow d'inicis dels anys setanta, inundada per l'arribada de noves drogues i la lluita de bandes rivals per fer-se amb el control del submón criminal de la ciutat escocesa.

«L'última sensació de la novel·la negra europea.» Xavi Ayén, La Vanguardia

Otros libros del autor

  • BOBBY MARCH NO MORIRÀ MAI
    Titulo del libro
    BOBBY MARCH NO MORIRÀ MAI
    PARKS, ALAN
    Tercer títol de la sèrie Harry McCoy. Qui és culpable quan ningú no és innocent? Els diaris volen sang. La policia...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    19,90 €

  • HIJOS DE FEBRERO
    Titulo del libro
    HIJOS DE FEBRERO
    PARKS, ALAN
    Serie Harry McCoy 2. Aún no ha amanecido sobre los húmedos tejados de Glasgow cuando la policía recibe una llamada a...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    10,95 €

  • BOBBY MARCH VIVIRÁ PARA SIEMPRE
    Titulo del libro
    BOBBY MARCH VIVIRÁ PARA SIEMPRE
    PARKS, ALAN
    «Con esta tercera entrega, Parks está construyendo una serie que ningún amante de la novela policiaca debería perder...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    19,90 €

  • CUALQUIERA PUEDE MORIR EN JUNIO
    Titulo del libro
    CUALQUIERA PUEDE MORIR EN JUNIO
    PARKS, ALAN
    Cuando una madre denuncia la desaparición de un niño que, al parecer, jamás ha existido, sólo Harry McCoy es capaz d...
    estoc disponible

    19,90 €

  • UN MAYO FUNESTO
    Titulo del libro
    UN MAYO FUNESTO
    PARKS, ALAN
    La verdad tiene un precio. ¿Quién está dispuesto a pagarlo «Parks logra capturar la atmósfera de una ciudad desapare...
    estoc disponible

    10,95 €