LUCY GAYHEART

LUCY GAYHEART

Editorial:
CAL CARRE
Año de edición:
Materia
Clásico lit. universal
ISBN:
978-84-127255-4-4
Páginas:
288
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
Disponible en 2/3 dias laborables

24,50 €
Comprar

«En somnis, de vegades el sentia cantar i tant ell com ella es veien submergits en una joia i una bellesa que no eren terrenals.»

Nascuda en un poblet de Nebraska ple d'immigrants europeus, la Lucy Gayheart és la filla petita d'un rellotger d'origen alemany amb aficions musicals. Gràcies a la voluntat del pare, s'instal·la a Chicago per estudiar piano. La gran ciutat li obre les portes de la bellesa, de la sensibilitat, de l'art i també de l'amor.

¿Què has de fer quan la teva ànima no en té prou amb el que li ofereix la terra on has nascut? ¿Doblegar-te a les lleis de la tradició o lluitar per fer aflorar el desig que circula soterrat? Ens endinsem en la vida interior de la Lucy i n'explorem les contradiccions. Coneixem els personatges que l'acompanyen: en Harry Gordon, el pretendent de l'adolescència, o en Clement Sebastian, el baríton famós que li descobreix el que ella no sabia que tenia a dins.

Si ens és tan fàcil entendre la Lucy és gràcies a l'empatia i la capacitat de l'autora per dibuixar els seus protagonistes. I és que, com diu Vivian Gornick, llegida avui, Willa Cather és una dona molt sàvia.

Otros libros del autor

  • L´AVIA HARRIS
    Titulo del libro
    L´AVIA HARRIS
    CATHER, WILLA
    La senyora Harris ha arribat a les grans planes de Nebraska des del sud, acompanyant la família de la seva filla i e...
    estoc disponible

    14,50 €

  • PIONERS, OH PIONERS!
    Titulo del libro
    PIONERS, OH PIONERS!
    CATHER, WILLA
    Disponible en 2/3 dias laborables

    24,50 €

  • PONT D'ALEXANDER, EL
    Titulo del libro
    PONT D'ALEXANDER, EL
    CATHER, WILLA
    Disponible en 4 días

    15,50 €

  • LA CASA DEL PROFESOR
    Titulo del libro
    LA CASA DEL PROFESOR
    CATHER, WILLA
    Willa Cather participa en la gran eclosión literaria y artística que se ha denominado de forma amplia modernismo y q...
    Disponible en 2/3 dias laborables

    18,95 €

  • EL MEU ENEMIC MORTAL
    Titulo del libro
    EL MEU ENEMIC MORTAL
    CATHER, WILLA
    «Vaig veure per primera vegada la Myra Henshawe quan jo tenia quinze anys, però recordava haver-ne sentit a parlar d...
    Pendiente de confirmar

    12,00 €