PER QUÈ?

PER QUÈ?. UNA EXPLICACIÓ CIENTÍFICA PER A TOT

Editorial:
MOSQUITO BOOKS
Any d'edició:
Matèria
INFANTIL
ISBN:
978-84-10417-41-0
Pàgines:
48
Enquadernació:
Cartoné
Disponibilitat:
estoc disponible

22,00 €
Comprar

Per què? Una explicació científica per a tot està pensat per a aquells que s’ho passen bé preguntant el perquè de les coses. La curiositat és el primer pas per comprendre, experimentar, inventar i fer ciència.

Inspirats per científics com Darwin i Lehmann, que van donar resposta a coses que ningú no entenia, continuem explorant i aprenent cada dia.

En un viatge pel món, cada pàgina proposa un escenari que ens convida a aturar-nos i fer preguntes: Per què els gira-sols sempre miren al sol? Per què els insectes se senten atrets per les flors? Què són les aurores boreals? Per què ens costa respirar si som dalt d’una muntanya? Per què les canyes de bambú són tan altes?

Si ets dels qui miren al seu voltant i es pregunten per què, per què i per què… sobre la Terra i la naturalesa, sens dubte aquest llibre és per a tu.