NOVES TENDÈNCIES EN LA DIRECCIÓ DE L'EMPRESA FAMILIAR

NOVES TENDÈNCIES EN LA DIRECCIÓ DE L'EMPRESA FAMILIAR. BASES CONCEPTUALS I APLICACIONS PRÁCTIQUES

Editorial:
AMAT - PROFIT
Any d'edició:
Matèria
Economia i empresa
ISBN:
978-84-16583-51-5
Pàgines:
292
Enquadernació:
Bolsillo
Disponibilitat:
Disponible en 2/3 dies laborables

18,95 €
Comprar

Les empreses familiars constitueixen la major part de les empreses del nostre país. Són organitzacions diferents d'un altre tipus d'empreses. Algunes característiques diferencials són la preferència pel control de l'empresa, la qual cosa suposa fer el possible per no cedir la presa de decisions a accionistes externs. Aquest fet restringeix l'entrada de capital i a vegades les possibilitats de creixement. En canvi, l'avantatge és que hi ha un fort compromís dels membres de la família cap a l'empresa i el seu coneixement dels negocis. Al final, aquest component intangible pot ser l'element diferenciador. En aquesta monografia dedicada a la gestió de l'empresa familiar es tracten temes rellevants com la creació de l'empresa, la seva organització, el finançament i el cost del deute, el tipus d'accions, el repartiment de dividends, el control, els avantatges diferencials, la internacionalització i la successió i repartiment del patrimoni. Amb això, es pretén contribuir a conèixer millor la realitat de les empreses familiars i com poden aconseguir els seus objectius.

Altres llibres de l'autor